Gatekunst på vandring!:))

 

 

Jeg er sikkert ikke som alle andre, men jeg blir helt i hundre når jeg ser noe jeg ikke har sett før. I helgen ble jeg så overlykkelig over å se @AFK sine fantastiske verk. Jeg kastet fra meg weekend bagen for å ta bilde, til min datters store fortvilelse. 
Ante jeg ett snev av flauhet hos henne?!:) Hun er glad i å ta bilder som meg, men deler vel kanskje ikke fult min begeistring. 
Plutselig kan jeg være mellom 2 gater for å ta bilde, eller at jeg sier stopp og ber henne vente. Jeg løper gledelig over en gate for å ta bilde :)) Hun ler godt av meg noen ganger :)) Helt greit, latter forlenger livet. 

I går  møtte vi JH også. Fine gutten som betyr så masse for henne, og har gjort det lenge nå. Gode venner vokser ikke på trær, jeg er så glad du er hjemme til jul småen!:)) 

Blir andre like giret som meg av gatekunst? Jeg blir oppriktig glad i hjerte 🙂 

Det er noe eget ved å se noe på en vegg, du bare har sett i ett studio tidligere! 
Den følelsen er fantastisk. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg