Tirsdag og juleferie :))))

Jeg har så masse å se fram til, jeg er happy og fornøyd med tilværelsen. Vi er på vei mot 2017 med stormskritt… 
Skal mye til å ødelegge den gleden jeg har i hjertet om dagene, tror ikke det er mulig 🙂 

Jeg har gravd vel og lenge etter meg selv i det siste, og det kan ingen rase ned igjen! Jeg har det overraskende bra:) 
Jeg er takknemlig for det jeg har. 
Det er ferie :))) Juleferie ;))) 
Jeg har sommerfugler i magen for det er 20 desember, gi meg gode nyheter i dag så skal jeg juble så høyt at alle hører meg. 
Det hadde vært så kjærkomment å høre et ja i løpet av dagen… denne dagen kunne ikke begynt fort nok!:)) 

Det er 4 dager til jul folkens 🙂 
Ute er det ikke mye som minner om jul, men det e helt greit. Jeg har julestemning ;))) 

Ha en stressfri dag folkens! Det skal jeg prøve på. 

Sett pris på hverandre. 

Fjorden er regnfull og fin i dag. Akkurat som jeg liker den 🙂 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg