The weekend is over !!

Elsker dette skiltet !!! Hehehehe :))) 

 

 


Møtte Lothepus og den gode konen hans ute… for noen fine folk :)) 

Thon Bryggen var meget oppgradert, og rommene kjempe fine 🙂 Vi koste oss masse der fra fredag lørdag. I dag skulle vi hjem, men Neida der klinte paps til med 1 natt til 🙂

 

Deilig å slappe av, i egen by. Det er lenge siden jeg har følt på den gleden jeg har hatt de siste dagene. Åååå det har vært savnet :)) Danset og kost meg 🙂 Tatt livet helt som det har falt seg. Ungene har vært på kino, og tatt livet med knusende ro. I dag har vi vært å spist og bare slappet av på hotellet. I morgen er det igjen mandag, og jeg nyter søndagen for alt det er verdt 🙂 Niesen min har fått sin første jobb, og jeg er stolt over henne :)) Jeg har vært med nære venner, og storkost meg. Møtt en venninne jeg ikke har sett på mange år :)) Du var ett kjært gjensyn!:) 

Lørdag- mandag Comfort Choice! 

Natta verden! Vi skal tidlig opp, og har masse på planen 🙂 Håper dagene deres, har vært like chill som våre!:))  


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg