Mornings people!

Så var det på bena før vekkerklokken ringte!:) God morgen folkens… I dag skal meg og gjengen kose oss max. Vi skal gjøre noe utenom det vanlige og nyte dagen :))) Lovet å hjelpe en venninne, så må hive meg rundt. Først en kopp Ginger te, så badet og vipps ferdig … 

Det er 8 dager til jul, vilt så tiden flakser avgårde. Jeg gleder meg sånn til å starte 1 nytt år at dagene går ikke fort nok. Har startet det i hodet allerede jeg 🙂 Drømmer fortsatt om snø og en bedre verden for alle. I mellomtiden kan jeg gjøre mitt, for at våre dager blir så bra som mulig. 

God helg !:)))) 

Kos dere og nyt de små øyeblikkene!:) 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg