The shit’s about to hit the fan!

Jeg har hatt en flott dag :))) Endelig en dag der ikke mas,fjas har opptatt noe av den… En hel dag og en hel kveld 🙂 

Prøvde å begynne nye sesongen av Bloodline i 19 tiden, men sovnet som en helt og våknet igjen 21. Helt greit, men fikk svi for det nå. Endelig kommet i loppekassen og tenker at dagen har vært så perfekt, at jeg har INGENTING å klage over. 

Jeg er omringet av så vakre mennesker at livet leker, særlig når ingen gir meg ordre om hva jeg skal 🙂 Gledet meg veldig til frikjent episoden, sesongfinalen :)) Glemte det og i oppkavingen av å våkne igjen etter jeg sovnet, helt greit. Begynte en ny serie på flix’en istedenfor. Ingen streaming sider lager bedre serier enn Netflix sine originale 🙂 De e så Elsk. 

Må forte meg å lukke øynene, så jeg sover noen timer i natt og. 

Drøm søtt folkens! Det skal jeg 🙂 

Snapple for life, digget det før og digger det nå ;))) 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg