CUT the crap and be a sexy Julegris !

Er nødt å legge ut denne videoen fine Rose. Please forgive me 😉 Så igjennom videoer og lo godt når jeg så de :))) 
Skjønningen, Håper du får en fredelig og fin juletid 😉 
Vi sees i 2017 🙂
video:trim

Jeg blogger fortsatt fra en telefon.

Ser mange klager når de må blogge fra tlf. Ja det var litt kaos i første innlegg, men jeg gjør det fortsatt… Grunnen er grei. De få gangene jeg har gjort det fra en PC, syns jeg det e mer stress. En iPhone er akkurat like fungerende som en pc, det e faktisk akkurat identisk! Fikk tilbud om å bruke en Mac, men jeg er ikke så kravstor. Klarer meg med det jeg har 🙂 

Ny morgen og ingen snø, ønsker meg snø til jul :)) På julaften :)) Og litt ekstra for barn sin skyld. 

 

Ha en fin dag folkens! For meg blir det møter, bestilt etter ønske fra meg selv :)) Peace out. Vær god med hverandre 😉 Vi skrives! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg