Jeg er langt fra perfekt, faktisk stolt over det !

←↑→↓⇑⇓

Er det blitt slik vi skal være? At ingen feil og mangler skal slippe unna? At du skal sees på med forstørrelsesglass, i tilfelle du ikke gjør som du får beskjed om? 

Jeg elsker å vite at jeg ikke er perfekt!  Elsker det !!!! 
Det er helt Ok å ikke leve etter en standard, som mange mener og tror man skal. Da jeg var yngre, var det feil at jeg ikke var Slik alle andre var. Jeg sminket meg om jeg følte for det. Jeg hadde lilla hår om jeg følte for det! Jeg kledde meg i klær, andre syns var rare. Stilen min var noen ganger veldig bra for enkelte, helt absurd for andre. Jeg hadde knall rødt hår på barneskolen og lyste opp hele Loddefjord skole! Fantastisk å være meg! Jeg elsket å få gamle vesker av farmoren min. Ingen andre skjønte at jeg digget det, helt Ok 🙂 Husker jeg sparte alle lommepengene mine for å kjøpe en veske på HM, x’en min snakker om den vesken enda! Jeg er heldigvis ikke en mainstream person! Blir det neppe noengang! Andre trenger ikke å syns at det jeg liker, vil med livet er rett for dem. Det er faktisk min stil, mitt liv og jeg som skal leve det. Jeg nyter at jeg ikke er oppdratt til å være sjalu på andre sin lykke! At min far har latt meg lære, at i verden har veldig veldig mange aldri det bra. De trenger hjelp! De har ingen! De har ingenting! 
Syns det er fantastisk å se noen oppnå drømmene sine, til tross for at ikke alle klarer det. Kanskje de oppnår drømmene sine litt senere i livet, eller aldri. Ingen av oss vet hva framtiden bringer. Jeg vet at jeg er snill med mennesker rundt meg. Behandler de med respekt og høflighet, har humøret på topp og lurer fram et smil hos de fleste. Jeg har sluttet å gi alle sjanser, til å vise at de vil være en del av vår hverdag. Ingen fortjener å få nye sjanser igjen og igjen, de fortjener å bli møtt med vennlighet og respekt, velger de å misbruke det. Vel, da har de vel andre enn meg å gå til. Livet er for kort til å dvele over fortiden, livet skal leves og nytes. Her og nå! Når jeg ser hvordan mennesker har det i andre land, og her i Norge blir jeg frustrert over hvordan utviklingen er. 
Men så lenge jeg vet hvem jeg er, hva jeg står for har jeg det bra. 
Jeg er MEG! Ikke bra nok? Jo det er jeg, med alle mine feil å mangler har jeg oppnådd mer enn enkelte andre har! 
Rikdom, penger og misunnelse ligger ikke i min natur. Jeg unner ALLE å ha tak over hodet, foreldre, en hverdag uten krig og elendighet. Selv utenfor dette landet jeg er født i. Veldig ofte er jeg flau over å være norsk statsborger! 
Vi svømmer i overflod, i andre land svømmer de for å overleve å skape en framtid for seg selv og familien! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg