Dagene fløt sammen fra Onsdag til lørdag!:)

Dagene har gått i ett, siden onsdag kveld. Jeg har hatt det så fint. Samtidig er det masse inntrykk, og nye opplevelser som skal bearbeides. 
Jeg er så takknemlig for de jeg har i livet mitt, familien og venner. Jeg er skeptisk og tilbakeholden for tiden, og de jeg har i hverdagen som vet hvorfor er der uansett. 
Jeg er stolt over x’en min sitt pågangsmot, til tross for alt han har opplevd i ung alder. 
Jeg er glad i dere alle. 
Noen ganger gjelder det å svelge stolthet, og innse at ikke alt kan være like perfekt alltid. Hadde jeg ikke hatt opp og ned dager, hadde jeg ikke sett hverdagen for det den er. Jeg setter så utrolig pris på de ‘små’ tingene her i livet, som gjør at de mindre bra, blir fort satt i skyggen! 
Jeg er så glad i å danse, jo mer jo bedre. Mange er skeptiske og lurer på hvordan jeg klarer å være ute, uten å drikke. Jeg har det akkurat like gøy, som dere andre som ikke har helt styring når alkoholen tar overhånd. Smak og behag er heldigvis opp til hver enkelt, smaken e som baken!
” What ever rocks your boat ” 
Tenk så kjipt det hadde vært om alle mennesker var like, tenkte likt,oppførte seg likt… Jeg respekterer de som gjør det samme tilbake, jeg er høflig og snill med de aller fleste. Jeg har ikke ett behov for å ‘ vise’ meg fra noen annen side, enn den siden jeg er. Falskhet og wannabe people er kvalmt. Tenk om vi alle stoppet opp å slo av en prat. Kanskje med en som du ser er trist, ensom, eller kanskje ikke har det slik som deg. Smile til en fremmed for at det er slik du er som person. 
Mennesker kommer i ulike fasonger, men mennesker er vi alle. 

Ta vare på hverandre ute i denne “store” verden!;) 

Peace out! Søndagen skal nytes! Håper dere har det fint der ute!;) 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg