Nav !!!!

Nav, du nav du nav …. 

Jippi Nav, stå på krava! 

Den dagen dere tror dere har rett til innsyn på min datters konfirmasjonspenger, er jeg ikke lengre i livet! 

Hvem fan tror dere at dere er?

Retten,domstol eller politiet?? 

Å opprette en konto er ikke en straffbar handling i dette landet!? 
Eller tar jeg feil? 
Kan ikke jeg få tilbake 700,- kr som en skylder meg før dere ser rødt? 

Er det rablet totalt for at jeg har to innskudd på kontoen på 180, og 80,- fra noe jeg har solgt?? 

Når ble det straffbart å selge noe på nettet? 

Kontoen er opprettet for å betale for det dere ikke klarte. 
Pengene jeg må låne fra min egen datter … !!!! 
Eller skulle jeg bo på gaten i ett telt med datteren min under armen!? Med en drapstrussel hengende over hodet??? 

Og for at mitt barn skal kunne bruke sine egne penger til det hun trenger, måtte det gjøres slik fordi hun fortsatt har en far som ikke er fri !!!  Han kan ikke signere papirer fra andre kanten av landet! 
Er det utenfor fatteevne hos dere??! 
TTT men vårt liv står ikke stille når dere leker statshelter. 

Mitt barn! 
Ikke deres,BV sitt eller noen andre offentlige etater! 

Gå litt i sømmene på deres egen udugelighet før dere truer meg neste gang, jeg satt fra kl var 11.30- 13 på det nav kontoret. 
Ikke ett menneske der nede visste hvor de skulle henvende seg. 
Tror dere virkelig at mennesker er brikker i ett spill, der dere er makten!? 

Nav meg øverst i ræven, nav er et hjul. 
Et hjul som fan ikke går rundt!!!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg