Sunday people! :)

Meg og søndager går fint hånd i hånd. Jeg elsker at dagen kan nytes, gjøre ting i eget tempo. Helgen har har vært fantastisk. Jeg visste at det ville bli utrolig å jobbe med homie’en min, og enda mer oppsig at N var med. Dere har fått meg giret på det dere driver med, og tips fra dere var overlegne. Jeg er sååå på stell med hva jeg vil bedrive tiden min med, pga dere to 🙂  Mitt første prosjekt ble over all forventing,og bildet ble ikke så hakkende gale!;) 

Takk for et rått samarbeid, og nye minner for livet 🙂 

Måten dere to jobber på gjør meg stolt, og selv om jeg ikke er helt der enda- kommer den dagen før eller siden!:)) 

Takk for at dere oppfyller mine drømmer, når dere er å jobber!:))) 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg