Gårsdagen!

Når dagene begynner når andre sover, er det ganske frustrende å få tusen sprs om hvordan dagen har vært…

Å våkne så tidlig som jeg gjør, er nitrist i helgene når jeg kunne sovet lenge. Eeeehhhh Men jeg får ting gjort, så kveldene kan bli brukt på det jeg vil. Helgene har fått en grei betydning igjen. 

 

Dagene mine er lik som resten av de foregående 10 ukene har vært! Nysgjerrige, bitchy mennesker er det verste jeg vet.. Lek helt bak dine egne 4 fantasi vegger, ikke hopp ut i kulden for å ta del i min. Om du ikke har vært en del av min hverdag når jeg har hatt det jævlig. Nei da fortjener du fan ikke å ta del når jeg har det tipp topp heller! 

 

Gårsdagen ble brukt på kjøring, vaske, dans og godt selskap på kvelden. Hadde spa med små trollene, og nøt livet etter 00 alene. Heaven! 

Var innom på vestkanten og så litt på BlackFriday reklamen dems, å må si det er den fineste jeg har sett.  Måten #Vestkanten reklamerer på, er enestående. Så masse fine farger, og gøye ideer for store og små.

Gode gamle #loddefjord torg lever opp til minnet. 

Sett bort fra hysteriske mennesker på ‘salgs shopping’ var det rått satt opp!:) 

 

Im in bed! Peace peeps! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg