Nav, går hjulet deres rundt!

 

De av dere som aldri har hatt en opplevelse av de verre med nav, kan nyte bildene og stoppe opp der. 

Nå har jeg tenkt siden jeg leverte inn klagen til nav, om jeg skulle legge ut klagen her eller ikke. 
Da jeg googlet Nav Laksevåg, var det ikke akkurat en dans på roser av saker som kom opp. Jeg ser de har vært flinke til å skjule seg bak, en jobb de ikke har utført tidligere også. Ansvarsbevisste ansatte! 

Etter hva jeg selv har styrt med i 8 uker, er jeg ikke akkurat mer imponert! Og jeg husker fortsatt en ung gutt som klikket da jeg sto på nav, han truet ingen men ville ha kontakt med vekterne. Han gråt ! 

I går fikk jeg høre om en som kom hjem fra jobb ( jobb påtvunget av Nav)  men som fant det lærerikt og ble der. Kom hjem og der var alt strøm stengt, hva fan! 
Du skal ut i jobb eller på skole, eller stopper vi pengene dine. 
Ok, så bærer det avsted til jobb, men uten varme og strøm da han er ferdig på jobb for kvelden! 

Undrer meg på hvor lenge nav har skjult seg bak dårlige saksbehandling, “mistet” papirer og ber om det på nytt. 

Er ikke kommunikasjon og åpenhet det beste, for at du skal gjøre en god jobb? 

Er det bedre av at du sitter på jobb å dikterer ? 

Skamme dere! Rett og slett. 

Er du ikke i stand til å utføre en skikkelig jobb, så si opp! 
Vil du ikke det, nei så jobb og gjør jobben du er heldig nok for å ha! 
———————

Klagen min blir lagt ut etter mine saksbehandler, kan redegjøre for hva i alle dager de holder på med! 

Ønsker alle en regnfull og flott dag. 

Peace, vi talast på! 🙂 

1 kommentar
    1. Nav Laksevåg e et helvete fra en annen dimisjon! Jeg prøver å få hjelp til livsopphold denne mnd, og hver gang jeg leverer inn papirer så kreve de enda mer. Hver gang spør jeg? Har dere det dere trenger no, og de svarer ja. Så får jeg telefon å brev, at de må ha flere opplysninger. Så jeg har gitt de opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg