La oss holde oss på + siden!

 


 

God morgen! 
Kjørt jenten min til skolen. Kjapt innom leiligheten for å sjekke callingsystemet, mine tidligere naboer skal bruke- et ord å si om det, genialt ! Job well Done, Glenn! 

Etter å ha ringt Nav i snart 1,5 uke etter min sykemelding gikk ut, klarte de å sende meg innkallelse etter vi er flyttet, udugelig much!? Jeg har skrevet det før, og gjør det gledelig igjen, min kjære lille saksbehandler~ meg knekker du ikke! 

Positivitet,positivitet! 
Jeg har snart alt jeg eier på lager, mye å se fram til i mitt tidligere borettslag. 
Til tross for at jeg straks er ferdig med et kapitlet og begynner et nytt, gleder jeg meg til å gjennomføre prosjektet vårt. 
Gi hjerte varme tilbake til mennesker, som virkelig fortjener det 🙂

wooohooo så livet leker om dager, og jeg nyter det! 

På søndag begynner adventstiden og vi er klar. Begynne desember med blanke ark og nye fargestifter. Så får jeg ta 2017 med knusende ro, etternølerne kommer vel på banen etterhvert. TTT… 
I dag er det som alltid møter pågang, men avslutningen på denne ‘arbeidsdagen’ er ‘belønning’ for både meg og jenten min i form av fysio! 
Små skritt og store gleder 🙂 
Go Bergen kommune, go! 
Heier på dere, eller gjør jeg det ?! 

Håper de som leser bloggen får en fantastisk dag, i og utenfor denne vakre byen vår, Bergen. 

Regn eller ikke, bergenser er jeg ! 

La regnet øse ned, la det regne strie strømmer 🙂 

Vi snx 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg