Blod tykkere enn vann?!?! Yes, men de betyr like mye!

Mange ganger lurer jeg på dette… Greit familie e familie. Og Venner er de som setter livet i riktig perspektiv, når det virkelig står på. 

De e alle en grei mix. 

Jeg har masse venner, enda flere bekjente og de er alltid der. I tykt og tynt. Nærmeste familie også, for all del. Trenger du noen som lytter og forstår, er de som står deg nær de beste. 

Jeg har det alt jeg har behov for, og en nydelig jente. Jeg har venner som stiller opp med engang jeg ringer. “Venner” som er sååå nyfiken, men dukker ikke opp. Og de som er tilstede ellers i hverdagen. 

Jeg er glad jeg har hengt med gutter, og ikke slarvete kjerringer da jeg var yngre.

De e faktisk de jeg stoler på 100% enda.

Jenter/damer er flink å snakke, snakke og atter snakke! Handling foran ord, rett og slett. 

Dagen i dag har gått i ett siden 06.30. Til tross for at jeg har vært små irritert, har jeg hatt en fin dag.

Jeg kan lukke døren for godt i Hetlevikåsen 12. 

Og den følelsen har jeg ventet på lenge! 

For en følelse av frihet det ga!

De som kjenner meg godt, vet hvorfor jeg får “noier” når jeg føler meg innestengt. Det er slik jeg har hatt det, når jeg ikke engang kunne pakke uten å få fred fra enkelte! Pakke i panikk rett og slett! Gå turer med Lissi , å se meg bak når mørket falt på! 

Men nå er jeg fri faktisk. 

Fri til å drømme! Fri til å se framover. Fri til å fokusere på fremtiden! Yes for en følelse. 

ENDELIG etter snart 2,5 mnd. 

Woop woop, la desember komme og freden senke seg! Jeg er klar til å starte resten av året med stormskritt 😉 

Takk til dere som har hjulpet meg å pakke, hengt med meg for at jeg skulle kunne pakke uten stress. 

H, for at du kom rett fra kurs for å hjelpe meg med det tyngste! 

Mamma og pappa, jeg elsker dere!

sauen du e nå en del av gjengen!

Malla mitt alt, takk.

Siljus du e nå siljus og jeg er glad i deg! 

 

 

Og Sist men Minst, lille alkis! 

Ingen dør i synd på jorden!

Du rår ikke over mennesker!

Guds hånd berører deg, ved din grav en vakker dag! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg