Juniorklubben i Vestre !:)

Sto i dusjen og små lo litt for meg selv.

Tenkte på barndomsminner, og kom på juniorklubben i Vestre. Herregud så vi dillet, og stashet oss opp for det diskoteket de hadde. 
Husker spesielt godt meg og Maria, alltid hadde dårlig tid.Eller vi brukte for lang tid er vel rett å si. Gutta sto klar og ventet. Vi løp over veien fra blokken, og kom inn døren helt oppkavet hver gang. Om vinteren var saken en hel annen, da tok det enda lengre tid. Vi sto klar da moren spurte ‘ skal dere gå med vått hår?!:) selvfølgelig tenkte jeg, og sa det høyt. Maria kom vel ikke med noe svar. 

Lite visste vi, må le igjen. 

Andrew,Nam og Daniel sto å smilte da vi kom, og vi ante fred og ingen fare! 

Helt til de ville ta oss i håret…. 

Der sto vi helt giret og var klar for dans. Helt til vi skjønte at håret kunne knekkes, pga kulden.

Jeg syntes jo selvsagt ikke det var så morsomt, så lang tid som vi hadde brukt på å bli såååå fine. 

Elisabeth smilte og sa ‘ var det der veldig smart?! Vi så på henne, og skjønte at det var det ikke. 
Resten av kvelden var det slow dans, og snop på menyen!:) 

Juniorklubben i vestre var epic! 
Vi ble flere og flere som hang der, og kveldene lengre og lengre. 

Elisabeth og Kari, dere gjorde så mye bra for oss da vi var små !;)) 

Koser meg når jeg treffer på deg i Hetlevikåsen, Elisabeth. 
Du er akkurat lik som du alltid har vært. 
Omsorgsfull og fantastisk. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg