Er så stolt ✨✨✨

 

Endelig !!! :)))) 

 

Det er viktig å drømme stort, og gjerne ha urealistiske mål. Flere og flere rundt meg, gjør det de drømmer om! Jeg er stolt over hele gjengen;))) 

Jeg har alltid være glad i å hjelpe der jeg kan, stille opp for de som trenger det. Bidra om det er noe jeg kan gjøre, for at dagen din skal bli litt bedre. Den siste tiden har jeg fått støtte fra nettopp disse menneskene tilbake .. Det hjelper å hjelpe, kjenne varmen i hjerte for at du gjør noe godt.  

Endelig er det min tur til å drømme og realisere. 

For en stund tilbake hadde jeg et mål. Jeg ville gjøre noe med skate parken utenfor stue vinduet mitt. Jeg elsker å ta bilder, gatekunst har alltid vært nært mitt hjerte.

Jeg blir giret på livet når jeg ser noe nytt. 

Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i naturen, kloden vi alle lever på og alt det vakre den har å by på. Kveldene jeg har brukt på Earth hour, er en av de beste minnene jeg har. Dratt med meg ungene høyt og lavt, nabobarn og venner osv. 

Min datter har vært miljøagent i mange mange år. Hun har deltatt på Matgilde som frivillig. Hun har vært med å dele ut matvarer og klær i utlandet. Her hjemme  til mennesker som trenger det mer enn oss. 

Hun har sett gutta gjøre det de kan best. Hun har vært med meg på festivaler, stått framst og heiet på #John Olav Nilsen og gjengen, sett #Fjorden Baby på #5071

Denne gangen skal hun få se at mor kan når hun vil 🙂 

Skate parken skal få et preg av gaten, mine fine naboer skal få noe fint å se på 🙂

Prosjektet er i gang og gutta er klare. 

Tusen takk igjen til dere som skal være med å realiserer en  av drømmene mine 🙂 styret som godtok forslaget om å gjøre noe bra i nabolaget . Ikke minst til gutta jeg har kjent stort sett hele min barndom. De beste minnene fra min barndom var dere med å skape, Takk ! Takk til deg N for at du lar meg realisere drømmer i takt med en herlig mann som deg…

 

 

Det å inkludere neste generasjon i miljø arbeid er viktig for meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg