Sank DU så lavt ??!

Ja jeg har slitt siden vi var i Oslo
Ja det er tøft å være uten bosted 
Ja jeg er drapstruet 
Ja jeg har vært i Frankrike, og prøvd å hente meg inn igjen
Ja jeg fikk triste nyheter da jeg var borte, å ville komme meg fortest mulig hjem
Ja jeg har vært syk 
Ja jeg har hatt ett helvete med Nav, for jeg vet jeg har rett. 
Det vet man når omgjøringene av vedtak plutselig kommer, og pengene blir utbetalt

Ja jeg slet veldig, før og etter begravelsen. 
Det samme gjør flere enn meg selv 
Ja det er tungt å miste noen som står deg nær. 
Ja det er vondt når andre i familie blir svake minner 
Ja det er heftig å stå med rak rygg å prøve å kjempe. Når kg raser av deg i rekord, og ryggen såvidt holder deg oppe 
Ja det tar på å slite med Nav ansatte
Ja det har vært heftig å være meg siden des 2014, jeg hadde gjort hva som helst for min datter 
Ja min datter har hatt det forferdelig, og vært gjennom mer enn nødvendig under andres omsorg  
Ja vi er stolt over det vi har gjort, for å få det bedre 
Ja andre skryter, av hvor flink jeg og jenten min har vært. Og fortsatt er…
Ja det har vært vilt å jobbe mot enkelt mennesker, som behandler deg som et nr i en saksmappe
Ja vi snakker om nr. For det er det du blir sett på som !!!
Ja jeg har en x som har vært fengslet i mange år , som fortjener å bli behandlet på lik linje med alle andre 
Ja jeg er gift med en annen 
Ja livet gir deg mye motgang, men når stormen kommer må du holde ut 
Ja jeg vet mange har det tøffere enn oss 
Ja jeg vet enkelte ikke har mor eller far 
Ja jeg vet det er flyktningkrise i mange deler av verden 
Ja jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe alle 
Ja det e heavy å kjempe og tape 
Ja det e sinnsykt at hjelp ikke er å tilby 
Ja jeg har mange graver å gå til 
Ja jeg trodde man kunne be om hjelp, å få det 
Jeg trodde offentlige instanser var der for å hjelpe 
Ja jeg savner Robert 
Ja jeg skulle ønske jeg bodde i en annen kommune, eller et annet land for den del 
Ja jeg har veldig lyst å oppleve verden 
Ja jeg har venner som er der KUN når de trenger noe
Jeg driver ikke en SOS sentral 

MEN
Jeg trodde aldri at jeg skulle bli behandlet som dritt, for å be om hjelp 
Trodde ikke saksbehandleren min, sank så lavt 
Trodde nav var ett hjul som skal gå rundt , Men der er det kjepper i alle hjul av inkompetente kjerringer, som tror de styrer min hverdag. 
Jeg har forpliktelser ovenfor viktigere ting enn dere, akkurat nå! 

Jeg er tilstede for min datter, som er min plikt som mor
Jeg går på visninger 
Jeg har pakket ned hjemmet vårt 
Jeg følger opp andre forpliktelser
Jeg bruker tid med familien min 
Jeg tenker 
Jeg sliter noen dager med å sove 
Jeg er tidlig oppe

Jeg er sliten av alt som MÅ gjøres, for å ikke få ett klaps på fingeren av kommunen 

Jeg er bekymret, for tenk om dette er det som skal til, for at jenten MIN mister motet! 
At hun skal føle alt hun har gjort, 
er forgjeves
Jeg er lei av å ikke bli hørt 
Lei av at DU tror du vet, hvordan en dag i min hverdag er. 

Det sitter kommune ansatte rundt i hele Norge, å TROR de vet best. Tro kan de gjøre i kirken- ikke gamble med mitt eller min datters liv! 
Ja jeg håper DIN samvittighet gnager deg, langt inn i sjelen… 
For meg knekker du ikke,så lenge jeg lever! Bitch please! Gå hjem å lek HELT der! Legg fra deg mappen når du går fra jobb, ikke la oss oppta din hverdag etter arbeidstid. Det klarer jeg fint selv! 

Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg