Farsdag

Så var dagen kommet, da vi feirer fedre der ute i den store verden. 

Jeg elsker min far! Elsker hvor hjelpsom, og i godt humør du er. Elsker at jeg kan komme til deg, uansett hva som plager meg. Setter pris på at du avleder meg, når det trengs. Tar meg med på en ny opplevelse, og lar meg se kloden vi alle lever på. 

Jeg er handy takket være deg! Jeg gir meg ikke, jeg spikrer gledelig opp ett bilde på veggen, eller tar i ett tak for å lære noe nytt.  

Du har lært meg å være selvstendig! Du har lært meg at alt har en pris. Du gir meg fortsatt lærdom den dag i dag. Du er eventyr lysten og har alltid ett smil på lur. Jeg er takknemlig for at du er min pappa og jeg elsker deg. 

———————————

Robert 

min kjære x, vet ikke om en person som har møtt mer motgang enn deg. Du mister mennesker som står deg nær, en etter en. Du er ikke fri, men en dag er du det og da skal det feires. Jeg er sååå stolt over deg og har vært det en stund. Du stiller opp på alle møter, du flyr for å delta. Malin har en far hun ser opp til, og etter de dagene sammen med deg- kan jeg se hvorfor. Du gjør mye bra for datteren og sønnen din, det er aldri for sent å få ny sjanser. Mulighet til å være en pappa slik du har villet lenge. 

Ingen er feilfri, noen bare skjuler det bedre! 

Jeg elsker deg, for at du har gitt meg det fineste jeg har. Jeg sliter med å stole på mennesker.

Du beviser gang på gang, at Malin har en far i deg som alltid vil være der. Jeg er såååå takknemlig for det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg