Lørdag

Ser fram til å starte på prosjektet mitt, og ha noe å bruke tiden på. Jeg savner deg sånn, Jane. Livet er så urettferdig, men jeg vet du hadde bedt meg reagere og ikke kaste bort tid på å dvele. 

Så derfor skal jeg ut, ut å se venner og bekjente. Ta bilder av vakre Bergen og ha deg i tankene. Du visste hvor mye jeg drømte om å skape en framtid uten anstrengelser for Malin, og den er tiden er kommet. 

Bitene faller på plass og jeg vet hvor stolt du var. 

 

Ha en fin lørdag folkens,im out. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg