Ferden videre

Det å si farvel til deg,er en av de vanskeligste tingene jeg har gjort. Jeg trodde jeg var tom for tårer, men de trilte i det jeg så kirken. Jane,du har virkelig vært en av de jeg har sett mest opp til gjennom årene. Etter jeg ble mamma selv, ble det enda mer tydelig for meg hvor utrolig du var. Alt du fikk til, veiene du gikk, stikk i strid med andre. Du var så god, den varmen og kjærligheten du ga alle rundt deg, vil leve videre i våre hjerter for alltid. 

Du er høyt elsket, og allerede dypt savnet. Jeg har 1 til å tenke på når jeg er ute i skog og mark, eller oppfyller en drøm om ett nytt feriemål. Jeg skal se så mye av verden, for oss begge som jeg kan. 

 

Når jeg ser en stjerneklar himmel er du der. Når vannet står stille, skal jeg tenke på alle de gode minnene jeg holder nært. 

Jeg elsker deg Jane,nå og for alltid. 

Vi sees igjen, Drøm søtt vår vakre engel.  

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg