Wooohoooooo

 

 

 

 

God morgen! 

Er så deilig når drømmer blir sanne, å jobbe så hardt for noe så blir det virkelig. Har søkt på drømmejobben, og realisert en drøm jeg har hatt i mange år. Etter 1 førsøk fikk vi gjennomslag. Den følelsen av å mestre noe som betyr så alt for mye, er fantastisk. Og den lykkefølelsen det ga, har tatt meg 2 dager å innse at skjedde. Jeg er sååå stolt over meg selv, det er utrolig hva man klarer i motbakke. Teamet er på plass, og de e klar til å starte. 

Beklager at det er hemmelighetsfullt foreløpig, men gleden overgår alt 🙂 Faktisk så mye at jeg ikke har oppdatert bloggen, sorry!;) 

 

 

Håper dagen blir bra folkens, her er smilet på plass 🙂 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg