Mye på gang!;)

 

Det skjer så mye om dagene. 

Timene er nok engang et lite issue, for tiden strekker ikke til. Masse som skjer på engang,men det skjer hvertfall noe 🙂 Vil takke alle som har vært der gjennom det siste året. Dere som er der uansett hva, om det er en samtale, en snap SMS eller in real life- takk ❤️

Stolt over meg selv. Det å kunne stå oppreist etter det siste som har skjedd,har gjort noe med meg som menneske, enkelt person og mest av alt som mor. Veldig glad i dere alle sammen, og takk igjen for all støtte. 

Siden jeg ikke er like aktiv som jeg skulle ønske jeg kunne være, for øyeblikket, er det deilig å kunne dele noe med dere. 

  

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg