Tanker om dagene.

Tenk om alle barn hadde samme trygghet som En vakker A4 familie?! Tenk om alle disse barna kunne våknet, å sett mor og far. 

Det er dessverre ikke slik. Usedvanlig mange barn rundt i verden og her i Norge har ikke mor, ikke far- ofte i dagens samfunn ingen av delene.

Det å støtte frivillige organisasjoner er ikke bare en økonomisk støtte. Du lærer så mye om deg selv, og andre i prosessen. Man deltar i viktig arbeid for noen som virkelig trenger det. Jeg støtter Røde Kors. Ikke i form av “bare” økonomiske midler det siste året,men ved hjelp om det trengs. Støtter også Amnesty, da de startet jobben med med nei e nei kampanjen sin. Det er mange måter å hjelpe, og det gir så mye varme i hjerte om DU har tid og anledning. 

Jeg er natteravn i Bergen, husker de fleste syns dette var rart og ville ikke være med. Helt greit tenkte jeg, men er glad jeg ikke ga opp pga det.

Nå har jeg fått med meg en til som ser viktigheten av arbeidet som blir gjort, takk frøken 👏

Natteravnene i Bergen og omegn, gjør en fantastisk jobb for veldig mange.

De er synlige og bidrar til trygghet. 

Jeg jobber med teamet i Matgilde Mot Hungersnød.

Dette har jeg gjort i flere år. Av ren glede og for en fantastisk gjeng dere alle er, dere står på og gir ikke opp. Og gleden ved hvert arrangement, er større enn jobben. Det å se store og små samle seg på den måten er helt fantastisk, og tar så lite tid. Lang arbeidsdag, men med den gjengen blir det helt enestående.

Timene flyr mellom latter og glede.

Takk ☺️

I fjor kunne dessverre ikke min datter delta, men hun fikk sendt genseren hun skulle ha brukt om hun var i Bergen ✨ 

 

 

Jeg har støttet Amnesty i mange år nå. 

Nå støtter jeg – 

www.strommestiftelsen.no 

 

 

Jeg husker enda da vakre jenten min slet på sitt verste, for en forferdelig rivende, altoppslukende følelse 💔 Husk at jeg er her alltid jenten min ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg