Morgen stund er gull i grunn :)))

Når man våkner og utsikten er sånn er det ikke gale å stå opp 🙂 

Å våkne å være redd for sitt eget barn, er vondt. Vondt i mamma ❤️ Fikk en time til legen med engang jeg ringte. Kom til, og han fant ut han skulle sende henne til KK. Etter undersøkelse kunne det være en av 2 ting, så vi fikk dra hjem med åpen retur i morgen tidlig. Håper vi får litt bedre svar i morgen, og at jenten min kommer gjennom morgen dagen. Jeg er her jeg Malla uansett hva❤️😘

Seanius du er søt som kommer med blomster og sjokolade til prinsessen vår, plus gave til meg også ☺️

 

 

Så var det mørjen med nav, herregud for ett kontor og noen udugelige mennesker!  Hvis ikke mailene de fikk i dag hjelper så vet ikke jeg!!!!!

 

Gikk en tur med Lissi hjem, er påtide å begynne å pakke ned mitt tidligere “trygge” rede. Håper virkelig det er lys i enden av denne tunnelen og, for nå er det faktisk nok!

Jeg kan ikke dele meg, være 4 steder på engang når jeg er sykemeldt! 

 

Jane, du er i tankene mine enda og jeg elsker deg!❤️ Gruer meg til begravelsen, men det blir vårt siste farvel med en engel av de sjeldne. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg