Begynne dagen 05.00 🤔

Normalt står jeg opp 05.30, men i dag våknet jeg jammen kl 05.

Uten nok søvn og tusen tanker i toppen, spiste vi frokost og tok buss rett over 07. Fulgte jenten min til skolen og hadde alt for mange timer å slå i hel, endte opp hos en venninne på frokost. Alltid like koselig 😉 Ringt nav siden kl 08 uten å bli ett snev klokere! Saksbehandleren din har dessverre vært veldig opptatt, ja det tror jeg så gjerne- Hvertfall helt siden onsdag sist uke!!! 

Med dødsfall i nær familie og en kropp som ikke er i toppform enda, blir jeg så intenst frustrert over å måtte kjempe for det jeg har krav på! Får se om hun plutselig har ett ledig øyeblikk i morgen. 

Å gå på tur med hunden i dette været er både kaldt og vått, men såååå deilig likevel. Klarne hodet og nyte naturen!;) 

Malla var hos frisøren, klippet seg og fikset brynene. 

Mor tok seg en velfortjent massasje time som var himmelsk!:) 

natta peeps! Sleep tight, don’t let the bed bugs bite;)  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg