Hjemme ✨✨✨

 

 

Må bare si det er fantastisk å komme hjem og ikke minst til Loddefjord 😉

Skal fort tilbake til Frankrike~ med engang sjansen byr seg skal jenten min få oppleve en del av det landet!:) 

Har hatt en fantastisk tur uten kaos, stille og rolige kvelder i leiligheten og vandring på dagene. Nå begynner leilighetsjakten,og jeg merker stresset igjen melder sin ankomst. Det å måtte flytte bort fra ett sted man stortrives er forferdelig, men som med alt annet skal jeg takle det!

Når jeg satt på flyet på vei hjem, så jeg over kalenderen for de neste 2 ukene,OMG!  

Så har jeg Gleden over å være kvitt lungebetennelsen er så Amazing! Det vil si at jeg kan sette opp min neste time for blodgivning!;) Det er snart 3 år siden jeg ble blodgiver, og for en følelse det er å hjelpe der også. Ønsker du å bli blodgiver? Da kan du sjekke sidene her—  https://www.giblod.no/

 

Tankene mine er i Oslo 😢😢 I mitt ❤️ vil du alltid være. 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg