Ny dag og shopping til gullet mitt 😘

I dag gikk jeg ut i 11 tiden og gikk til samme butikken ved kirken for å kjøpe røyk.Jeg som er sluttet 😂 Jaja nå er det hvertfall stopp engang for alle etter den pakken.Bestemt meg for å ikke kjøpe med røyk hjem heller. 

Skulle bytte ett pr sko på et stort shopping senter kun i str, men det var dønn umulig 😂😂✨Kjøpte meg istedenfor ett pr til 🤔 må le litt av disse franske menneskene, de er et sært folkeslag, samtidig er noen så hjelpsomme når du virkelig trenger det! 

   

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg