Du min fine blomst !:)

      

Så mange ganger har du vært tilstede for oss alle, alltid har du vært en tlf samtale unna og stilt opp alt du har kunnet. Malin har hatt en person i livet sitt som hun har sett opp til fra hun var liten, du har vært tante, farmor, venn og støtte for henne. 

Sammen med deg har jeg hatt opp og nedturer, du har fått meg til å forstå for kort livet kan være og hvor nydelig verden er om man setter pris på de små øyeblikkene~ som senere betyr alt. Du er like glad i natur og friluft, elsker dyr og lever for at alle skal ha det best mulig, akkurat som meg. 

Jeg gikk inn i kirken å tenkte lys for deg,hadde jeg kunne holdt deg i hånden og gitt deg ett kyss hadde jeg gjort det. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg