8 okt så jeg gutta boys !:)

Så tilfeldig fra altanen 2 gutter som ble sluppet av ved parkeringen for å skate, de hadde roen. Bestemte meg for å gå ut å spørre om jeg kunne ta bilder av dem og kanskje filme litt til bloggen. Vi snakket om alt og ingenting, og kjapt fant jeg ut at de kjente jenten min fra før.

Bildene ble bra og filmene også ganske rå. 

   

 

video:trim

 

 

 

Midt i alt dette hørte jeg en merkelig ukjent Lyd. En gutt falt av løperhjulet og landet på bakken. Vi skjønte fort at noe var galt og ringte moren hans. Prøvde iherdig å få han til å holde seg rolig og ikke virke for bekymret ovenfor han, slik at han ikke selv ble redd. Gutta ga han drikke og jeg så han ble ganske blek i ansiktet, ba han sitte rolig da han spurte hvorfor jeg hadde tatt bilder. Sa det var til en blogg, og da kunne jeg ta av han og ✨

vet ikke om jeg syns bildene egner seg her~ men med tillatelse fra han og hans mor legger jeg det ut. Han har det bra og ble hentet av tanten sin og kjørt til legevakten.

 

 

Jeg har snakket med moren hans 2 ganger i etterkant, der hun har takket for at vi hjalp han og sagt tusen takk. Tilfeldigheter oppstår hele tiden, og jeg er så glad vi 3 var der for å kunne hjelpe så godt vi kunne.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg