Frankrike 👊☝️️👏✨


Endelig skal jeg oppleve Frankrike, dette har jeg drømt om siden jeg var liten 😉 Masse steder der jeg har lyst å se, de fleste skal jeg oppleve sammen med min kjære datter ❤️

Nå drar jeg for å få ett pust i bakken og prøve å koble litt av fra alt kaoset i Norge. Neste tur skal vi dra sammen jenten min 💋

Håper det går fint med gjengen der hjemme når “mor” er på oppdagelsesferd 😂😊 Merker jeg sitter å tripper og gleder meg vilt til å komme fram. 

Akkurat like fint som jeg trodde det ville være :))) 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg