Jeg har så mange jeg ser opp til.

 

 

   

7oktober 2016 

 

Jeg har så mange jeg ser opp til uten at de kanskje vet det selv, Leo Ajkic er en av dem- han får meg til å tro på mennesker. At det finnes så mye vondt og godt i verden, han står på med et budskap som treffer meg rett i ❤️
Admiral P er kanskje en sær skrue for mange, men for meg er han beundringsverdig! Jeg elsker tekstene hans, vibbene som gjør jeg kan shake på kroppen til de beats’ene hans.
Samtidig er han samfunnsengasjert og bryr seg om mennesker. Enkle mennesker som deg og meg! 
Camilla Lintunen Takk for den du var for meg, husker dagene i Sandviken med hver vår kopp te, med din kjære far som lo og ikke helt skjønte seg på oss 😊 Tiden på Laksevåg 😂
 John Olav min første store kjærlighet 💕 så forelsket at jeg ikke turde å snakke selv om jeg ville fortelle deg så mye 😅Du har stumpet på veien dit du er i dag- men alt det gode som bor i deg, har ikke ord 😘
Nam barndomsminner jeg aldri glemmer 👍🏼 Takk! 😊 Espen du er og blir den beste og mest reflekterte x’en jeg har, jeg er stolt over deg skatt! Stolt over hvor flink pappa du er blitt, stolt over deg og Bianca og ikke minst at dere er mine venner  😁 Annelise Hansen du har gjort så mye for å gjøre hverdagen lettere når stormen står på som verst, Jeg er så evig takknemlig ❤️ 

Aud K. Hansen min  “ekstra” mamma 
Britt Elin Minde  du var rå  og er sikkert like rå enda ✨ Glemmer aldri hytteturene vi hadde 😅😃😉 
Maria Rye Michelsen når vi var små hadde jeg ikke klart meg uten deg, du har opplevd mye sårt men fy f så utrolig du er. Jeg beundrer deg like mye den dag i dag- om ikke mer enn når vi små  BFF og gikk i gaten og trodde den var vår!;) 

Girson du eide og gjør det enda , gratuler som pappa☺️ 

Salomeh Vi er ikke ofte sammen,men du er der alltid. Fantastisk mor og en vilje av stål 👍🏼

Caro du vet hva du betyr for meg ☺️👏

Tante som alltid er der, jeg vet du er glad i meg og forteller meg det hver gang vi sees, takk 💋 jeg våkner å får morgen melding av deg helt ut av intet, du er så god og vet det ikke alltid selv. Jeg er så glad i deg tante!;) 

Barndomsminner er noe av det kjæreste jeg har 😉 Ler fortsatt av hvordan vi hang sammen på junior klubben og trodde vi eide gaten.  Elvetun hvor vi styrte  hele showet 😃

Silje Hagen Siv og siv Monika Sav dere er der uansett hva! Uten ekte venner og familie blir man kanskje svak, men dere motbeviser det hver eneste dag og jeg elsker dere for det 😘

 Malin Cerina Demirok ❤️ 
Jeg er så stolt over den æren det er å være mammaen din. 
Jeg elsker deg. 

Sean du e så god og herlig og fortjener kun det beste 🙂 

Min store søster som alltid har gjort sitt for å stille opp, men familie er kompliserte greier og ikke alltid like lett å følge. 

Pappa du er mitt alt, mamma jeg er glad i deg. uten dere ingen Helene og uten dere ingen meg og ingen Malin ❤️  Robert Hauge  💋

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg