Sean Asenjo !!!

 

 

 

Du sauen Sean!!! 

Vår lille bortkomne sau 😂 Du ramlet inn i livet vårt rundt sommer mnd’ene for snart 2 år siden. Jeg glemmer ikke hvor god jeg syns du var med Malin, selv da dere var på det verste!!! Glemmer aldri da vi hentet dere forfrossen på flaktveit, eller noen av de andre episodene! På den tiden du har vært en del av vårt liv har det skjedd masse! Du har vært borte og det samme har jenten min. Jeg ser dere har lært av det som har skjedd, samtidig er det vanskelig å glemme. Jeg stoler på deg, stoler på at du tar riktige valg for deg selv. Og også for Malin enkelte ganger… Du dras lett mot sentrum,selv om du vet det er galt. Du vet innerst inne at det ikke er en plass for deg eller henne. 

 

Siden dere begge kom hjem har jeg sett endringer som gjør meg sååååå stolt. Du er som en sønn for meg, noe du vet selv ☺️ 

Det er vanskelig å stå på sidelinjen å se deg gjøre feil, men uten de små feilene lærer du ikke. Det er bagateller som ikke er vesentlige i forhold til hvordan ting har vært. 

Du har lært mye om deg selv, rett og galt i den tiden du var langt i nord. Jeg ser du er mer selvstendig og tar gode valg. Noen mindre gode, men det er en del av det å være ungdom. 

Du skal vite at uansett hva framtiden bringer så er jeg her for deg! Du kan snakke med meg når noe er vanskelig og bli satt på plass når det trengs! 

Du har mange som bryr seg om deg ❤️ 

Veldig glad i deg lille seanius. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg