I dag gikk dagen i ett 😅

 

 

Gikk fra sletten til danmarksplass! Det er så fredelig og deilig å gå ute om morningrn ☺️ I tillegg elsker jeg å se solen stige fram bak skyene og nyte frisk luft og stillhet. Merker jeg savner leiligheten på danmarksplass, stedet og de små snarveiene som kjapt ble lommekjente! Jeg var innom min gamle leilighet og så hvordan den så ut. Må bare si at i ibsensgt hadde jeg de råeste husvertene ever. De hadde så stål kontroll på alt der, og leiligheten var akkurat slik jeg flyttet fra den bortsett fra ett stort walk in closet i gangen og en vegg var vekk på den ene rommet. Nesten blitt så bra at jeg har lyst å legge ut bildet ac hvordan den så ut, men siden det er andre leietakere der nå kan jeg ikke ✨

Ørjan og Holger dere er fantastiske ☝️️

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg