Natteravnshelg/rytme & en opplevelse for livet ☺️❤️

 Jobbet hele helgen men fredag feiret jeg våre dager, samtidig som jeg så Salli Shake ass som bare hun kan 👏

  Elsker session logoen både den nye og den gamle :))) 
  

Vakre Bergen by   

 

Etter en kaos og slitsom dag,

var det deilig å endelig være ferdig og vite at det var helg for meg til en forandring! 

Jeg jobbet ikke natt til fredag men prøvde å få rytme tilbake i kroppen noe Salli fikset med glans 😅 Du e rå som få du 👊

 

Natt til lørdag jobbet jeg, litt mye å ta innover seg på kort tid men det får meg til å se vekk fra problemer å mas, sykdom, galne naboer osv! 

Men alt i alt en konge helg 👏😆

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg