Nydelig morgen med vakker natur ☺️

 Denne laget jeg til mamma 💋

I går morges var jeg på bena kl 06.30, skulle gå en liten tur rundt #Hetlevikåsen men endte opp med å være ute i 3 timer med hunden. 

Vi gikk og vi gikk, for en vakker natur det e rundt her. Hadde nesten glemt de hvor vakkert det er ✨

Fjorden lever virkelig i mitt ❤️

Legetime og ett annet møte var unnagjort fortere enn jeg trodde ☝️️

Da hadde jeg tid til å sette meg ned å gjøre det jeg elsker å sysselsette meg med når jeg har hatt en stressende dag-  
 

Hentet jenten min og gikk hjem med henne i 23 tiden fra terminalen på #LOD 

 

Kvelden er over og jeg skal opp om noen timer, drøm søtt peeps 💤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg