Livet mitt ( 6mars 2011 )

 

 

Livet mitt 

Livet mitt har vært hardt, 

ikke alltid like lett å leve 

Jeg har våknet opp trøtt og sliten,

uten at noen har kunnet se det 

 

Man blir satt ut av spill 

som oftest uten at man selv vil 

 

Jeg har lært meg at livet er ett puslespill 

 

Jeg gir meg selv styrke når dagene er lei

slik overlever man og lærer om livets lange vei

 

De stundene jeg har der håp er i det fjerne,

lar jeg falle som en bortkommen stjerne 

Jeg elsker livet og setter pris på det rundt meg 

 

Det gjør det hele verdt det

ved å gi meg indre ro, 

jeg ikke visste fantes i lille meg ✨

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg