Jeg drømmer når jeg løper/ Jobbskaper

Heldigvis har jeg venner som gir meg ett spark i ræven når det trengs,

dikt jeg har skrevet siden jeg var liten.

 

Uten spark i RÆVEN, hadde jeg ramlet for lenge siden.

 

Gikk fra en venninne i dag tidlig styrte på til kl var rundt to.

Deilig med alt som er gjort fort.

Jeg løp for å rekke over alt, men koste meg på veien.

Fikk ønsket det kjæreste jeg har god tur og tatt bilde.

Hvis du vil vite mer om organisasjonen er jobbe kan du besøke denne nettsiden 

www.strommestiftelsen.no

Satt meg ned for å snakke med en utenfor folk og røvere

Måtte lagre nr hans for å rekke siste tingen jeg måtte i byn på listen =)

 

I dag ble jeg en JOBBSKAPER ====))))))))))))

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg