Jeg vil ha orden i 5071 😬

Jeg skal klare å bli kvitt 5173 før jeg får fred.

5071 e 5071 uansett om Laksevåg invaderte LOD må jeg ta opp den kampen!

@John Olav Nilsen og gjengen sin pris står plassert på Haugatun av respekt og nå driver småttisene vandalisme! 

Vis resepekt! Vi må lære våre barn å stå sammen og ikke stå imot.

At små barn er de som viser mest respekt, de bruker utstyr når de skater, alderstrinnet over gjør ikke så heldige valg,

og neste hakket enda mer uansvarlig. 

 

Men så har du de gutta som elsker og skate som har evig roen=)

 

Jeg har ingen tro på Allah, Gud, Jehova osv –

ingen religion men TRO på mennesker. 

Mange har religion de tror på å ikke,

 Jeg velger å tro at når man ikke tror på hverandre som enkeltmennesker på jorden,

så blir det elendighet ellers ??? 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg