Drømmeplass med vold og drapstrusler !


musicnodes

Diaz: Bonustrall; Mitt Stille Vann 2

musicnodes

Diaz: Mitt Stille Vann

Jeg har drømt om siden jeg var 19 og ble mor, at min datter skulle få oppleve den fine oppveksten jeg hadde da jeg vokste opp i LOD-

men nå snart 17 år etter jeg flyttet tilbake går drømmen i oppløsning pga en alkoholiker og en psyko av en nabo!

Trusler om drap, du skal dø i synd, du vet ikke hvem du fucker med osv…..

Ler så høyt jeg kan uten stemme

Utakknemlighet er Guds straff er alt jeg har å si om den saken.  

Han har kontakt og besøksforbud mot å ta kontakt- 

men den klarte å skrinla alt for meg!!! 

 

Vi har kost oss så masse i de nye omgivelsene våre nesten i 11 mnd nå. 

Jeg snudd opp ned på min hverdag og min datter har hatt det tungt siden desember 2014. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg