Gatekunst i ❤️ på en torsdag


I dag våknet jeg opp litt små forkjølet, tett i nese og hals.

Tror siste døgnet ombord i Stavangerfjord har satt sine spor på kroppen.

De siste ukene har jeg vært i kontakt med ledelsen på vestkanten.

Jeg ønsket et julemarked for gatekunst i Loddefjord. Litt spesielt å planlegge slike ting når jeg ikke lengre jobber for et galleri. Likevel så brenner jeg for kunsten, og ønsket å få til noe i nærmiljøet mitt som alltid.

Etter noen runder med mail, fant jeg fort ut at vestkanten sitt marked for i år var fullbooket ( Frøken Andersen var for sent ute ) Så kom jeg på at jeg virkelig ønsket et samarbeid med Elvetun fra tidligere, så kontaktet dem. De har vært så hjelpsomme og full av gode ideer.

I dag blir det møte med K-Galleri og kontakt personen for Elvetun Linn rett etterpå. Jeg har sansen for ide rike mennesker, som hiver seg rundt når de ønsker å oppnå noe.

Dagen i dag blir spennende, og går planene som de skal så blir det julemarked med gatekunst og workshop i lod.

En liten oppdatering…

Møtene gikk over all forventning. Vi droppet julemarked, ettersom at det straks er jul. Nå skal det planlegges noe stort til våren. Som kan gi et videre samarbeid fram mot september. Mennesker som brenner for det samme som meg, er evig oppdriver til å kicke i gang et rått samarbeid.

Woop woop Andersen er i støtet.

Resten av kvelden gikk til kos med Lyuba, et par små ting på nattåpent og så gikk vi ut å spiste.

Endelig kommet meg i seng etter en alt for lang dag :))

Dagen har vært helt perfekt fra start til ende. Nå har jeg mye gøy å planlegge, se fram til og glede meg over. Møter, avtaler osv er bare skritt på veien mot målet.

Drøm søtt!:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg