Fake online

 

 

Dagene mine er så elskverdige for tiden. Liker at jeg er så opptatt at tiden flyr, og brått er det tid for Stavanger. I helgen er det Halloween weekend på jobb, og som alltid er jeg mer enn klar. Hadde det så gøy i fjor, satser på at det blir like epic i år.

 

 

 

I dag klarte jeg å sovne når Chanel la seg, og våknet igjen nå isted og da var kl blitt 00.30. Kroppen har tydeligvis hatt behov for det, selv om jeg skulle ønske jeg sov til i morgen tidlig. Nå har jeg nettopp laget meg en kopp te, tatt på peisen og skal se siste episode av outlander. Åååå jeg har spart på den episoden i mange dager nå, men forventningene til den er for stor til å vente mer. Outlander er en serie jeg ikke hadde sett uten å bli anbefalt den, men det e garantert en av de mest avhengighetsskapende jeg har sett… Kribler i magen når jeg tenker på at det straks er ny sesong.  

 

Må fortelle dere noe morsomt, eller i grunnen ganske patetisk når jeg tenker meg om. Jeg er ambassadør for et klesmerke på Instagram, som holder en konkurranse gående nå. Konkurranse reglene var blant annet at profilen min må være åpen de neste 2 ukene, noe jeg egentlig ikke tenkte særlig over. Ikke før det begynte å hagle inn forespørsler på fra forskjellige menn rundt om kring. En av dem startet med dette, og det var nok til å droppe resten… 

 

Dette mennesker utgir seg for å være en prins i Dubai. Jeg blir så forbanna provosert av slike mennesker. Hvorfor i all verden sitter det mennesker på Internett, å  stjeler andres identitet? 

Stjeler bilder, oppretter mail adr osv?? 

Hvis jeg vil bli kjent med en person, så blir jeg det uavhengig av penger, jobb og materialistiske ting. Det er ikke det som avgjør om du er et godt menneske eller ikke. Etter å ha skrevet litt fram og tilbake, skrev jeg… Altså hallo, hvor dum tror folk at andre egentlig er … 

Hey Hamad! 

Or well thats not your name. I will play along this one time, just for your satisfaction!!! I dont understand how you can pretend, to be someone you are not? How its even satisfying getting to know someone on a false pretense? Please do yourself a favor, and wake up. For me it wouldnt have mattered if you were picking up bottles at the subway station, as long as you had an honest conversation with me! 

Good luck with your fake profile, and dont bother to answer again after this! 

I actually feel sorry for people like you. 

And I hope you stop using someones elses life to feel good online! 

 

Jeg forstår ikke meg på folk som dater online heller, kanskje det e meg som har misforstått. Å finne seg venner er en ting, men å kunne forelske seg på nett er litt utenfor min forstand. Jeg liker å møte mennesker i levende livet. Sikkert lett for meg å si det, ettersom at jeg aldri har prøvd heller å møte noen fra nett. Det virker bare så skummelt, og på kanten hvor creepy det kan bli på nett.  

 

Nå er koppen inntatt og jeg må komme meg tilbake i seng. Hater å sovne så tidlig, å våkne igjen midt på natten. Tenker at jeg sovner til slutt igjen uansett. 

Håper livet e på tipp topp, her skjer det så mye hele tiden at jeg ikke holder følge! :))

 

Drøm søtt der ute!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg