Enda en fin dag, kan ikke bli stort bedre enn det.

Vært en fin og hektisk dag. Har kost oss masse, og latteren hang løst..

Dagene blir det vi lager de til selv :))

 

Vært hos AK( my lifesaver) Jeg er så glad på dine vegne kjære deg. Du strålte over planene for morgen dagen. Jeg heier på deg! På veien tilbake måtte jeg ta noen bilder av dette ekstrem været som skulle komme. Greit vannstanden var høy, men det stoppet vel der. Syns været e ganske fascinerende, men dette var langt i fra å kalle det ekstremt. 

Så ett skilt på veien som jeg lo godt av. 

Ferden videre var nok ett møte for jenten min, det gikk ganske Ok. 
Etter møte gikk jeg hjem, og hun ble igjen med R for en kopp kaffe. Gleder meg å se at hun vil henge med han, og at det ikke føles som noe hun må. 

Nå er hun på date ned sauen sin, og jeg er i det kreative hjørnet. Kjøpte vannflasker for en stund siden, og fant ut at jeg måtte style de. Er ikke så veldig ivrig på den minimalistiske, tomme stilen. Liker farger og det lille ekstra. Elsker å tenke utenfor boksen, og ikke være som alle andre. 

I morgen skal jeg lage en lampe med min far av noen flasker vi kjøpte i julen!:)) 

Skal lage ansiktsmaske og en krem til hendene, ta meg en dusj å se jegertvillingene!:))) 
Endelig er det tilbake på skjermen! 

Ønsker dere en fin kveld der ute, og håper dagen har vært like fin som vår. 

Sleep tight and dont let the bed bugs bite! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg