Halvveis i uken alt

Dagene flyr og brått er det blitt onsdag. Gleder meg allerede til helgen ♥

I dag skal jeg ganske mye, akkurat som jeg liker det. Våknet uten å ha vondt i skulderen ( du gjør underverk K )

Så på klokken, min nye klokke med ett smil om munnen…

Tusen takk :))) 

Før jul fikk jeg forespørsel om å være med å starte ett nytt prosjekt, i nærmiljøet vårt. Nå tenker jeg at det høres veldig spennende ut, MEN har jeg tid til det?? Måtte ta en tlf å høre om jeg er forpliktet til å stille hver gang, med tanke på at tiden er dyrebar utenom jobbene jeg alt har. Det var heldigvis lagt opp til team annen hver uke, noe som gjorde det lettere å fortsatt si jeg er interessert. Er det noe jeg har lært de siste årene så er det å være realistisk i hva jeg kan, har tid til og hva jeg klarer å følge opp før jeg sier ja. 

 

I går kveld var jeg på mørkekjøring. Jeg er veldig bevisst på reflex bruk. Jeg fikk jeg meg noen aha opplevelser, å ble skremt av hvor “usynlig” du blir om du velger å ikke bruke det. Jeg skvatt sånn i bilen at det gjorde vondt i kroppen, når en av instruktørene hoppet fram foran bilen. 

Det er veldig veldig mange som ikke bruker reflex, både store og små. Det er litt av en fare å utsette seg selv og andre for, hvis du er en av dem som tenker at det ikke skjer noe med deg eller dine. 

Jeg har alltid utstyrt jenten min med reflex. Da hun begynte på ungdomsskolen fikk jeg høre hvor klein det var, heller kleint enn å miste deg i en ulykke var svaret mitt. Det finnes så mange jakker osv utstyrt med reflex i dag, at det finnes ingen unnskyldning til å gå uten. Synliggjør deg i mørket! 

 

Ha en fin morgen der ute, i den langstrakte verden. Bruk reflex! 

Vi skrives plutselig 😉 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg