Tirsdag e nå tirsdag

I dag har jeg hatt det så fint siden jeg sto opp kl 08. Jeg liker når dagene går uten pes. Fysioen var verre enn jeg trodde, hodepinen har vært på plass men ante ikke hvor stramt alt var før hun sa det. Godt vi e i gang igjen!:) 

Helsestasjonen var en fin opplevelse, ble litt klokere enn vi var før vi kom dit. 

Skulle møte en venninne før jeg skulle ta bussen hjem igjen fra byen, men tiden strakk ikke til. Vi tar det igjen frøken!:))) Tok litt bilder av Moods of Norway sin fete logo, da jeg ventet på bussen. 


S

Jeg skal ta mørkekjøring i kveld, siden jeg tross alt mangler den. Ha en fin dag/ettermiddag. 

Im out and injoying life! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg