For en lykke hverdagen er

Jeg er så i ekstase om dagene. Jeg fikk tommelen opp, på jobben jeg søkte. Wooohoooo du e så rå du E, skal bli meg en sann glede å jobbe for deg!

I tillegg til jobben jeg allerede har fått, bør dette bli helt rått :))) Yes, det ordner seg faktisk litt og litt. Har fullstendig tro på at 2017 blir Amazing, med den kick of starten her kan det ikke bli noe annet.   

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves sies det :)) 

Ellers har dagen gått unna i ett forrykende tempo, kjapp tur innom lageret å hentet litt ekstra ting. Vært med min far og handlet til båten.


Gleder meg til båten skal sjøsettes igjen. Ingen steder på jord jeg finner mer ro i sjelen, enn på havet!:) 

I morgen er det endelig fysio, sann fornøyelse med den skulderen min. Så er det til jordmor tid med skatten min, utsatt pga sykdom på helsestasjonen.  

Jeg har tenkt de siste dagene på hvor fantastisk det er å styre egen hverdag igjen. Det å slippe en haug med møter hver uke i flere timer, gjør virkelig noe med humøret. Jeg har ikke vært i jobb på lenge, ikke fordi jeg ikke har hatt et ønske om det. Men fordi jeg ikke kunne i akutt plasseringen, og oppfølgingen etter jenten min kom hjem. Det er deilig å høre andre si hun ser frisk, rask og lykkelig ut. Det er slik det skal være, og har vært før hun vandret av veien.

For min del har hverdagen blitt gjennopptatt i egen kontroll, heaven! 

Jeg er superstolt over oss begge for jobben vi har gjort 😉 

Min jobb oppi dette har tatt energi, tanker og masse nye måter å se ting på. Ikke alle jeg støtter like fult, men setter like stor pris på hjelpen. 

Jeg har lært mye som jeg er takknemlig for.

Jeg er blitt skeptisk til mennesker, jeg aldri trodde jeg skulle bli det på! Det å være åpen og ærlig med egen hverdag, har sin pris! En pris jeg har betalt i dyre dommer, i form av brudd på tillit, uærlighet og hjelp som aldri når lengre enn en papirhaug og tomme ord!!! 

Jeg stoler ikke på mennesker slik jeg engang gjorde, det e en for høy pris på det å bli løyet og ført bak lyset. 

 I to år har jeg hatt en følelse av å bli styrt, mikro styrt ned til punkt og prikke. Det å miste evnen til å se egne kvaliteter og verdier, når noen står over deg med lupe er ingen dans på roser. 

Jeg er blitt klar over hvor sterk jeg er, når jeg ikke hadde et annet valg! Blitt klar over hvor heftig det er å se barnet mitt lide, uten å kunne hjelpe. Eller rettere sagt få lov å bidra. 

Mange har fortalt meg om klørne til enkelte, jeg trodde de ble klippet da livet gikk på fram.

Så til alle dere som har fortalt meg at det skjer ikke, vil jeg si tusen takk. Bedre å lære sent, enn aldri. 

Håper dagen deres har vært toppen, det har denne vært. 

Jeg må forte meg å sove, masse på tapetet i morgen og!:) 

Fred ut fra fjorden! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg