Kalas på 1-2-3

 

 

Jeg som er så glad i søndager, i dag har jeg egentlig vært små trøtt siden jeg våknet.. Timene gikk usedvanlig tregt, og det var greit å ha noe å se fram til. 

Etter jeg var ute med hunden, var det derfor Ok å vite at vi skulle i besøk. Kjekk gjeng!:) Vi slo rett og slett sammen 3 bursdager i ett. Det ble masse kos, hyggelige samtaler og herlig stemning. 

 

Takk for oss!:)

S, jeg håper du får en fin uke, og en flott bursdag i morgen, det fortjener du. 

 

I morgen er det hverdag igjen fra 06, så her blir det tidlig kveld. Håper dere har hatt en chill søndag, og kost dere ute i verden! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg