Går unna disse ukene på et vis!



Jeg merker søvn er litt oppskrytt for tiden. Energi nivået mitt e ganske lavt, jeg sover noen timer av gangen så er det opp på do, drikke osv. Har masse kynnere også som gjør det hele enda litt vanskeligere. Det e så vilt at det er er under 3 uker til jeg har termin. Plutselig er gutten min her, etter 9 mnd ventetid. Når jeg tenker på hvor lenge ni måneder egentlig er, føler jeg det er helt greit å være lei. Ikke lei av å være gravid, men lei av å føle meg tung og ikke ha kontroll på endringene kroppen gjør. Akkurat nå kan jeg ikke se noe annet enn bena mine når jeg står. Dette er noe som sikkert er veldig plagsomt for de fleste, men jeg syns det er litt artig å se hvordan kroppen jobber for å skape den lille sønnen vår.

På fredag igjen skal jeg på kontroll, og da håper jeg hodet hans er festet og alt er i skjønneste orden. Var på kontroll i uken, og da mente de han sitter i seteleie, noe som gjør meg ganske stresset. Min datter var tross alt 4500kg, så tviler på at sønnen min er noe mindre. Nå gleder jeg meg sånn, at fødselen ikke er fult så skremmende… skrekkblandet fryd kalles det vel.

Siden sist jeg blogget har jeg hatt barnebarnet mitt på overnatting, det har vært morsdag og valentines day. Jeg har skrevet det før og sier det igjen, jeg beundrer virkelig de som produserer innhold til en blogg flere ganger daglig. Jeg tenker de har samarbeid som motiverer de ekstra, men de skal likevel skrive innholdsrikt og interessant.

Jeg mottar i ny og ne forespørsler om samarbeid, men det som stopper meg er at jeg ikke startet å skrive for en inntekt kunne bringe bloggen videre. Jeg startet fordi jeg liker å skrive, noe jeg alltid har gjort. Jeg startet fordi det var like lett å skrive her, som i en dagbok som ble holdt privat.

Så er jeg som jeg har skrevet før, ikke veldig interessert i å starte et samarbeid med noen før jeg vet 100% med meg selv at jeg hadde fulgt det opp slik jeg burde.

Jeg føler hverdagen vår er hektisk, samtidig som den ikke er det, om det gir mening?! Så har vi straks en ny verdensborger som gjør oss oppslukt av det som betyr noe her i livet.

I går planlagte vi litt hva vi ønsker å gjøre i sommer, om vi skal på utlandsferie eller om vi skal feriere i Norge. Forhåpentlig kan vi gjøre begge deler med den lille sønnen vår.

I dag har jeg akkurat 2 uker og 3 dager igjen… Det er så vilt, da e hele ni mnd gått. Slutten er treg, men de første 7 mnd fløy virkelig avgårde i et forrykende tempo.

Jeg har hatt Chanel siden i går, og vi koser oss som alltid. Akkurat laget boller, skulle lage fastelavens boller, men klinte til med skillingsboller. Syns de e mye bedre.

Om været holder seg, så tar vi oss en tur på lekeplassen.

Ha en flott søndagen der ute, håper helgen har vært fantstisk!:)

Vi skrives plutselig, ikke like plutselig som ellers men helt ok 😅

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg