Justin Bieber !:)))

Da vi var på konserten i Oslo, fikk jeg ikke med meg så mye. Jeg løp fram å tilbake fra tribunen pga tlf min ringte i ett! Trodde noe var skjedd med jentene, siden de hadde stå plasser nært scenen. Heldigvis var alt bra med jentene. 

Til min store fortvilelse~var det ikke annet enn mer tlfsvarer meldinger, fra ustabile mennesker!

De fratok meg muligheten til å oppleve Justin live, for gang nr 2. 

Alle gode ting er 3. #Stavanger vi sees og det samme skal vi kunne si om #Justin Bieber.

Noen ganger lurer jeg på om jeg er mer fan enn jenten min, alle sangene kan jeg og blir akkurat like giret som henne. Det er noe med han der lille Justin som fascinerer meg.

Alle gjør feil i livet, men tenk på alt han har oppnådd. Jeg har venninner som blir i hundre når han kommer med en ny sang 🙂 

Dette blir oppsig til tusen…

Lille Tiny jeg digger deg, vi skal nyte livet i Stavanger… Og jenten min skal få se Justin enda engang. 

Wooohooooooo !!! ;)))) 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg