Kjære fine gode May

musicnodes
Hilde Selvikvåg: Karusell

 

 

 

Kjære deg ✨

 

 

Du fikk meg kastet inn i galskapen av å blogge, jeg er så uendelig stolt av oss som mødre og som venner. At våre barn holder sammen. Du er så god, når jeg gråt i armene dine fikk jeg helt vondt i hjertet av din godhet!Mange har spurt meg etter dikt samlinger og tekster, blogg osv. Men pga deg hoppet jeg med bena først. Når alt ro er falt skal vi sitte på #storavannet og ta hver vår #bulmer og ett glass #vin med masse isbiter og nyte #utsikt og refleksjon i vannet. 

Igjen tusen takk May!:)

Du har ett ❤️ Av gull.

Uten din hjelp hadde jeg aldri klart det … ☺️👏✨

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg